It seems that you speak English.

Yes No
De specialist in Fiets-, Loop- en Outdooruitrusting

Alltricks Ervaringen

In het algemeen hebben de meeste van onze klanten goede ervaringen met Alltricks. Helaas is het vaak zo dat alleen het kleine percentage ontevreden klanten hun meningen en ervaringen met Alltricks delen en openbaar maken.

Natuurlijk is het nuttig voor nieuwe klanten om de ervaringen van vorige Alltricks klanten te lezen en staan wij open voor kritiek en feedback wanneer klanten ons na hun aankoop bij Alltricks beoordelingen achterlaten. Als de feedback echter alleen dient om de reputatie van het bedrijf te schaden of onze medewerkers te beledigen, vinden wij dit gedrag allesbehalve sportief. Op deze pagina willen wij je wat meer informatie geven en je laten wien dat Alltricks serieus is hierover en dat klanttevredenheid erg belangrijk is voor ons..


First things first

Alltricks is een zeer jong bedrijf, wat betekent dat wij nog vanalles aan het testen zijn. Wij leren voortdurend bij en proberen ons zo goed mogelijk aan te passen aan elke internationale markt en aan de behoeften van onze klanten. Ons doel is om de Alltricks ervaring van een nieuwe klant zo positief mogelijk te maken, zodat de klant met een goed gevoel bij ons koopt.
In de volgende paragrafen presenteren wij enkele probleemgevallen die helaas zeer vaak leiden tot ergernis en als gevolg daarvan tot negatieve recensies over Alltricks.

  • Levering:
    Alltricks werkt samen met Logistieke Partners. Dit betekent dat Alltricks geen invloed heeft op hoe en met welke snelheid de leveringsdiensten intern bij deze partners werken. Als je pakje vertraging oploopt zullen wij er uiteraard alles aan doen om te onderzoeken wat er mis is gegaan. Helaas kunnen wij het pakket niet zelf verder vervoeren. Wij vinden het net zo jammer als onze klanten als pakketten vertraging oplopen.

  • Klachten:
    Wij werken samen met merken die een verschillend klachten- en garantiebeleid hebben. Dus als je product kapot is, neem dan contact met ons op en wij nemen zo nodig contact op met het merk, als de zaak niet intern kan worden opgelost. Helaas kan het enige tijd duren voordat we feedback van het merk krijgen. Soms tot wel 4 weken. Gedurende deze tijd kunnen wij de zaak niet verder behandelen, herhaalde vragen van onze klanten over de huidige status versnellen het antwoord van het merk niet. Wij begrepen dat je bezorgd bent over de status van je product en ullen uiteraard contact houden met het merk. Meer informatie over garantiegevallen en klantenvoorwaarden vind je in de rubriek Veelgestelde Vragen en in de Algemene Voorwaarden.

  • Verkeerde Levering:
    Aangezien ons magazijn ongeveer een miljoen producten bevat, gebeurt het helaas soms (vooral tijdens drukke en stressvolle periodes) dat producten verkeerd geadresseerd worden of zelfs dat ons personeel 'ernaast grijpt' en dat je het verkeede product ontvangt. Wij verontschuldigen ons uitdrukkelijk voor een eventuele fout in je bestelling en zullen zo snel mogelijk naar een oplossing zoeken. In dit geval, gelieve onze klantendienst te contacteren.

  • Alltricks Retourneren:
    Bij Alltricks zijn we ontzettend bezig met onze ecologische voetafdruk en ons Green Team is er voortdurend mee bezig om deze te verkleinen. Wij zetten ons in voor het milieu door bijvoorbeeld voor elke gekochte fiets een boom te planten in Madagaskar en Indonesië. Zo verbeteren wij ook continu onze transportomstandigheden, verpakkingen en nemen wij interne maatregelen om aan onze ecologische waarden te voldoen. Het is voor Alltricks een bewuste keuze om de retourkosten niet te vergoeden om het aantal retourzendingen te beperken en onnodige verzendingen te vermijden. Maar als je betaalt via PayPal, heb je de mogelijkheid om een terugbetaling van de retourkosten aan te vragen. Alle andere voorwaarden en informatie over je retourzending vind je in het Retourformulier en de Veelgestelde Vragen.

  • Geen antwoord van de Klantendienst:
    Zoals reeds vermeld, is Alltricks een jong bedrijf en hebben wij ons nog maar sinds kort op de nederlandse markt gestort. Daarom zijn slechts enkele personen rechtstreeks verantwoordelijk voor de Nederlandse markt. Als er dan iemand afwezig is (wegens ziekte, vakantie, enz.) of er is een aanzienlijke toename van het aantal vragen (uitverkoop, lockdown), dan hebben onze medewerkers het helaas erg druk. Dit kan leiden tot langere wachttijden, wat wij betreuren. Wij doen ons best om alle vragen te beantwoorden en bevredigende oplossingen voor onze klanten te vinden. Naargelang de situatie ontvangen wij dagelijks tussen de 30 en 200 vragen per telefoon of e-mail die door een of twee personen worden beantwoord. Wij verzekeren je dat je op ons kunt rekenen en dat wij de zorgen van al onze klanten zullen aanpakken.

  • De tevredenheid van onze klanten is zeer belangrijk voor ons. Daarom biedt Alltricks kortingscodes en newsletters aan om onze klanten regelmatig te informeren over actuele aanbiedingen en al het laatste nieuws op het gebied van Fietsen, Running, Triatlon en Outdoor.

    Ervaringen bij Alltricks: op Trustpilot heb je de mogelijkheid om je persoonlijke Alltricks ervaringen te delen.

    ALLTRICKS NEWSLETTER

    Schrijf je in om de Alltricks Newsletter te ontvangen, met speciale aanbiedingen en kortingen!

    SLUIT JE AAN BIJ HET ALLTRICKS PELOTON

    (1) Korting berekend op de laagste Alltricks prijs gedurende de laatste 30 dagen voor de startdatum van de promotie voor dit product. (2) Korting berekend op de laagste Alltricks prijs gedurende de laatste 30 dagen voor de start van de sales. (3) Korting berekend op de laagste Alltricks prijs gedurende de laatste 30 dagen voor de begindatum van de uitverkoop van dit product. (4) Enkel geldig op producten verkocht en verzonden door Alltricks. (5) Vanuit de GMT+1 tijdzone. (6) GMT+1 tijdzone, alleen Creditcard en PayPal bestellingen. Tot 18u met Chronopost en tot 15u met andere leveringsmethoden. Alleen geldig op producten verkocht en verzonden door Alltricks. Met uitzondering van feestdagen en weekends. (7) Gebruikelijke levertijd. (8) Gebruikelijke tijd om je bestelling voor te bereiden. Enkel geldig op producten verkocht en verzonden door Alltricks. (9) Voer de voucher code in voordat je je bestelling bevestigd. (10) Voor creditcard betalingen tussen €80 en €6000. Alleen geldig in België en Nederland, op alle producten verkocht en verzonden door Alltricks. (11) Indien je onmiddellijk afrekent. (12) 10% van de bestellingen kan worden onderworpen aan een willekeurige controle door Oney, waarvoor 24 uur extra nodig is. Sorry voor het ongemak. (13) Ongelimiteerde, gratis leveringen het hele jaar lang! Enkel geldig in Nederland en België, indien je een Premium account hebt. (14) Een extra -10% korting, zonder minimum aankoop op alle producten verkocht en verzonden door Alltricks. De korting wordt opgestuurd op de dag van je verjaardag - indien je een Premium account hebt. 1 keer geldig. (15) De aanbevolen handelsprijs van de leverancier (of de door de partner-verkoper meegedeelde handelsprijs in het geval van producten van partner-verkopers) (16) In januari 2015, via een stemming van Trustpilot gebruikers, onder de e-commerce sites aanwezig op het Trustpilot platform. (17) Een krediet verbindt je en moet terugbetaald worden. Controleer of je kunt terugbetalen voordat je je bindt. (18) Exclusief producten verkocht door partners

    BEVESTIGING VAN HET STOPZETTEN VAN HET VERZAMELEN VAN INFORMATIE

    Weet je zeker dat je bezwaar wilt maken tegen het verzamelen van je gegevens en wilt vragen om verder te browsen?