Word Premium
1 jaar lang voordelen voor € 9.99
Stop nooit met fietsen met de ultieme GPS-fietscomputer waarop u kunt vertrouwen wanneer u deze het meest nodig heeft. De Edge 1040 is klaar voor elke rit, van afgelegen grindpaden tot epische beklimmingen.
Door een apparaat naar onze servicedienst te sturen, aanvaard je deze voorwaarden zonder voorbehoud. Deze voorwaarden kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.
Alle toestellen hebben een initiële garantie van twee jaar. Geprogrammeerde en voorgeprogrammeerde kaarten vallen niet onder de garantie omdat ze worden beschouwd als verbruiksproducten.
Omruilingen worden gedurende één jaar gegarandeerd. Voor apparaten die buiten de garantie vallen, geldt een reparatiegarantie van 3 maanden vanaf de factuurdatum. Deze garantie geldt alleen als dezelfde fout wordt aangetroffen.
De producten hebben een initiële garantie van 3 jaar, behalve de SILVA kompassen die een garantie hebben van 5 jaar.
Alleen de kopie van de originele, ongewijzigde aankoopfactuur die aan de klant is afgegeven (of het ontvangstbewijs met een leesbare datum) is geldig als garantiebewijs, met uitzondering van apparatuur in voorraad (factuur van de leverancier of voorraadcertificaat van de klant in aanmerking genomen). De garantie geldt niet voor incidentele, bijzondere, indirecte of gevolgschade, ongeacht of deze voortvloeit uit het gebruik, verkeerd gebruik (bijv. ongeval, schok, enz.) of het niet kunnen gebruiken van dit product, of uit een fout van de klant die bijvoorbeeld voortvloeit uit een gebruik of installatie die niet overeenstemt met de specificaties van de fabrikant, uit een gebruik dat schadelijk is voor de goede bewaring van het apparaat, of uit een commercieel of collectief gebruik, of uit het gebruik van ongeschikte randapparatuur, accessoires of verbruiksgoederen.
Online veilingbevestigingen worden niet geaccepteerd voor garantieverificatie. Houd er rekening mee dat elk apparaat dat na de garantieperiode is ontvangen en waarvoor de retourovereenkomst is aangevraagd vóór het einde van de garantieperiode, niet onder de garantie valt.
Een RMA-nummer is verplicht. Om jouw RMA-nummer te verkrijgen, neem contact op met het Garmin supportteam per telefoon op 035 799 4055 of via de support pagina. Dit RMA-nummer moet naast het adres in grote en leesbare letters op het pakket worden geschreven. Het RMA nummer moet in het pakket zitten met een kopie van de factuur en op gewoon papier in het pakket met een kopie van de factuur, bijgewerkt telefoonnummer, en jouw contactgegevens. Het defecte apparaat moet ONMIDDELLIJK na het akkoord tot terugzending worden opgestuurd, franco of met toebehoren, afhankelijk van de fout. Als het apparaat onder garantie valt, worden de verzendkosten aan de klant terugbetaald op verzoek en op vertoon van een bankrekeningnummer en een originele factuur van de vervoerder binnen 1 maand na ontvangst van het product. Dit is voor een maximum bedrag van 9 euro inclusief BTW. Als het apparaat buiten de garantie valt, worden de verzendkosten niet vergoed.
Alle per post of koerier ontvangen apparatuur wordt onderworpen aan een computercontrole en moet overeenkomen met een reparatieformulier met een RMA-nummer. Eventuele accessoires en aankoopbewijzen die bij het toestel horen, worden op het formulier genoteerd.
ATTENTIE: Elk apparaat dat zonder RMA-nummer wordt ontvangen, wordt zonder reparatie teruggestuurd zoals het is binnengekomen.
De ontvangen apparaten worden door onze technische dienst onder handen genomen. De technici stellen een diagnose van de storing. Als het apparaat onder garantie valt, wordt het gerepareerd of omgeruild. Indien het toestel buiten garantie is, wordt een prijsopgave opgesteld per fax, e-mail of post aan de klant die het toestel heeft opgestuurd.
Voor elk apparaat dat niet onder de garantie valt of voor elk defect dat niet onder de garantie valt, wordt een gratis schriftelijke prijsopgave gemaakt waarin de diagnose van de technicus is opgenomen. Naar aanleiding van het probleem met het apparaat zal een voorstel voor reparatie of omruiling worden gedaan volgens de voorwaarden van de fabrikant. Het is mogelijk dat in bepaalde gevallen geen reparatie of omruiling mogelijk is. De prijzen zijn onderhevig aan wisselkoerswijzigingen.
Het antwoord op de offerte wordt slechts in aanmerking genomen indien de offerte ondertekend is en voorzien is van een stempel van de winkel of het definitieve akkoord van de klant.
Zonder schriftelijk akkoord van de klant worden geen reparaties of omruilingen uitgevoerd. Voor wederverkopers met een account bij Garmin gelden de gebruikelijke betalingsvoorwaarden. Voor de eindklant is een betaling per cheque in opdracht van GARMIN, of per bankoverschrijving, of per creditcard door te bellen naar de boekhoudafdeling vereist vóór levering en vóór elke reparatie. Elke offerte die een maand na de opstelling ervan onbeantwoord blijft, wordt als geweigerd beschouwd: het materieel wordt in ongerepareerde staat teruggestuurd.
Elk apparaat waarvan het defect onder de garantie valt, wordt gerepareerd of omgeruild op vertoon van de originele, ongewijzigde kopie van de factuur. Houd er rekening mee dat het apparaat binnen de garantieperiode moet worden ontvangen, met de datum van ontvangst als bewijs.
Elke klant stuurt zijn defecte toestel(len) op met de vervoerder van zijn keuze. In het geval van een toestel buiten garantie wordt het toestel op kosten van de klant teruggestuurd.
Bij een toestel onder garantie wordt het toestel op onze kosten teruggestuurd. Bij ons is geen afgifte of afhalen van materiaal van de Technische Dienst mogelijk.
Garmin Nederland verbindt zich ertoe de haar toevertrouwde toestellen zo snel mogelijk, d.w.z. binnen 15 werkdagen, te repareren of om te ruilen. Deze termijnen worden echter slechts ter indicatie gegeven en kunnen geen aanleiding geven tot schadevergoeding bij overschrijding ervan.
Het materieel wordt vervoerd op risico van de ontvanger. In geval van schade tijdens het vervoer is het de taak van de ontvanger om alle verhaalsmogelijkheden tegen de vervoerders uit te oefenen volgende van het Nederlandse Wetboek van Koophandel en Garmin gelijktijdig schriftelijk op de hoogte te brengen van het geschil.
Klachten betreffende de kwaliteit van de goederen (bv. onvolledige of beschadigde dozen, enz.) moeten, met uitsluiting van elk transportgeschil, onmiddellijk bij de levering worden ingediend in geval van een zichtbaar gebrek en binnen 48 uur na de genoemde levering of afhaling in geval van een op het eerste gezicht niet zichtbaar gebrek.
In het algemeen, voor elk probleem met betrekking tot GARMIN cartografie of software (installatie, ontgrendeling, gebruik, enz.), zal de detailhandelaar de klant vragen rechtstreeks contact op te nemen met GARMIN NEDERLAND support. Voorgeprogrammeerde kaarten in geval van verwijdering door de klant vallen niet onder de garantie.
Voordat u apparatuur terugstuurt, moet er contact opgenomen worden met jouw dealer of de Garmin Hotline om de retourprocedure voor defecte apparatuur te volgen.
Alle apparatuur MOET vergezeld gaan van een volledig dossier: factuur op naam van de eindklant (eigenaar van de apparatuur).
Elk geschil is onderworpen aan de exclusieve bevoegdheid van de rechtbank waaraan Garmin verbonden is. Garmin's wissels of aanvaarding van betaling leiden niet tot novatie of afwijking van deze bevoegdheidsclausule die als enige bevoegd is, zelfs in geval van andersluidend beding op de brieven of bestelbons van onze klanten, en ook in geval van beroep op waarborgen en meerdere verweerders.
Indien u als consument handelt, is de bevoegde rechtbank die van uw woonplaats.
Product support en ondersteuning Garmin Nederland: 035 799 4055 (maandag t/m vrijdag 9.00 - 16.00 uur).
Poids constructeur (en g) | 126 |
Référence | 010-02503-01 |
Klanten Reviews
Vraag & Antwoord