Word Premium
€ 54,00 aan terugbetaling bij aankoop van dit product
Ze zijn er dol op!
De Wilier Triestina Jena Hybrid heeft een carbon monocoque frame en vork. De geometrie van het frame is vergelijkbaar met die van de Jena en biedt een prestatiegerichte endurance rit gecombineerd met een comfortabele rijpositie voor lange uren in het zadel.
De Jena Hybrid beschikt over traditionele onderdelen zoals hydraulische schijfremmen, een 11-versnellingsbak en carbon of aluminium velgen. Het enige onderdeel dat is toegevoegd aan de traditionele configuratie is de achternaaf met daarin de 40 Nm Ebikemotion motor om te helpen trappen. De motor wordt gevoed door een 250 Wh batterij die perfect in de onderbuis van het frame is geïntegreerd. De bediening van het systeem (aan, uit en controle) gebeurt met de iWoc-knop op het stuur, waarmee de berijder de verschillende ondersteuningsstanden van de Jena Hybrid kan kiezen.
Er zijn vrijwel geen grenzen aan de bruikbaarheid van de Jena Hybrid en aan de beschikbare configuraties. De ruimte tussen frame/voorvork en wielen maakt het mogelijk om banden van royale afmetingen te monteren op 28" wielen of 650B MTB-wielen. Met 28" wielen kun je banden tot 44 mm breed monteren, terwijl je met 650B MTB-wielen banden van 48 mm breed kunt monteren, wat overeenkomt met 1,95" (getest op Vittoria-banden). Er zijn talrijke steunen beschikbaar voor de montage van flessenhouders, tassen, dragers en spatborden. Op de voorvork kunt u bijvoorbeeld twee flessenhouders of een lowrider bagagedrager voor tassen monteren.
Het X35+ PAS (pedal assist system) omvat een reeks componenten die naadloos integreren in de nieuwste racefietsen. Met een totaalgewicht van slechts 3,5 kg (motor, batterij, kabels en controller) is het een van de lichtste PAS op de markt. Onze X35+ versie maakt gebruik van het ANT+ communicatieprotocol om verbinding te maken met de meest geavanceerde cyclocomputers op de markt.
De motor is geplaatst in de naaf van het achterwiel, zodat de onderste bracket kan worden gedimensioneerd als die van een gewone fiets. Hierdoor kunt u standaard kettingbladen monteren. Deze oplossing behoudt het trapsensatie van een traditionele fiets.
Frame | Carbon: Carbon Monocoque NH-MOD, 136 mm (QR type), Bandspeling: 44 mm |
Voorvork | Carbon: Carbon Monocoque NH-MOD, 100 mm (type met steekas) |
Motor | Mahle Ebikemotion X35+ Motor naafaandrijving, 250 W, 40 Nm, 25 km/h |
Batterij | Downtube batterij, 250 Wh |
Shifter | Shimano GRX ST-RX600, 2x11 versnellingen |
Achterderailleur | Shimano GRX RD-RX812, 11 versnellingen |
Cassette | Shimano CS-M7000-11, 11-42T |
Ketting | Shimano CN-HG601 |
Crankset | Shimano GRX FC-RX600, 40T |
Trapas | Shimano PressFit BB-RS500-PB |
Remmen | Shimano GRX BR-RX400, Hydr. Schijfrem, Shimano RT66 Rotors (160/160) |
Wielset | Wilier Triestina HY-NDR28AC-EU Lichtmetaal |
Banden | Vittoria Terreno Dry, stijf, 700x40C |
Stuur | Ritchey Ergomax Road Comp |
Stuurpen | Ritchey Comp |
Balhoofdstel | FSA MR137 Taps toelopend 1"1/8 boven - 1"1/4 onder |
Zadel | Selle Italia Model X |
Zadelpen | Ritchey CMP 2-Bolt V2 Lichtmetaal |
Gewicht | 12.7 kg (Frame: 1420 g / Voorvork: 450 g) |
Kleur | Y9 - Groen / Wit; Mat |
Referentie | E122YD0 |
Framemaat | S | M | L | XL |
Zitbuis (mm) | 470 | 500 | 530 | 570 |
Bovenbuis (mm) | 529 | 553 | 576 | 600 |
Achterbrug (mm) | 423 | 423 | 423 | 423 |
Lengte balhoofdbuis (mm) | 125 | 150 | 175 | 200 |
Hoek balhoofdbuis (°) | 70.5 | 71 | 71.5 | 72 |
Hoek zitbuis (°) | 72.8 | 73.7 | 73.1 | 72.8 |
Stack (mm) | 556 | 582 | 608 | 633 |
Reikwijdte (mm) | 373 | 382 | 392 | 401 |
Gewicht (gr.) | 12700 |
Geslacht | Mannen |
Wheel Size | 700mm |
Groepsets | Shimano GRX 11V |
collection | 2022 |
Équipement |
Carbon Vork Interne leidingen Bagagedragers Carbon frame Remschijven Spatbordhouders |
Klanten Reviews
Vraag & Antwoord