Word Premium
€ 70,00 aan terugbetaling bij aankoop van dit product
Ze zijn er dol op!
De Cannondale SuperSix EVO overtreft alle verwachtingen. Zo licht, zo snel, zo aero, het tart alle logica. Een fiets die is ontworpen om overal sneller te gaan. Snelheid is opnieuw geëvolueerd.
Strak, elegant en doelgericht. Urenlange windtunnelstudies en computational fluid dynamics modellering hebben alles geëlimineerd wat niet bijdroeg aan snelheid, wat resulteerde in een frameontwerp dat de aandacht trekt terwijl het de wind afstoot.
De SuperSix EVO is geniaal. Zijn mix van stabiliteit en wendbaarheid is verbazingwekkend. De verfijnde, neutrale geometrie en het nauwgezette ontwerp resulteren in een rijgedrag dat zo intuïtief en geruststellend is dat je tot het uiterste kunt gaan en daar de hele race kunt blijven, in alle comfort.
Een perfecte combinatie van aerodynamica en rijcomfort. Voor de EVO cockpit hebben we samengewerkt met het gerenommeerde ontwerpteam van MOMODesign. Beginnend met de aerodynamische vormen en discrete kabelintegratie die door onze ingenieurs zijn gemaakt, hebben zij de ergonomie en styling van dit cruciale deel van de cockpit geperfectioneerd.
Frame | Carbon: SuperSix EVO Carbon, geïntegreerde kabelgeleiding met switchplate, 12x142 Syntace steekas, BSA BB met 68 mm schroefdraad, vlakke montageschijf, geïntegreerde zadelbinder, SmartSense-compatibel |
Vorken | Carbon: SuperSix EVO Carbon, geïntegreerde kroon race, 12x100mm Syntace steekas, flat mount schijf, interne routing, 1-1/8" tot 1-1/4" Delta stuur, 55 mm offset (44-54 cm), 45 mm offset (56-61 cm) |
Derailleurhendel | Shimano Ultegra Di2 R8170, draadloos, 2x12 versnellingen |
Voorderailleur | Shimano Ultegra Di2 R8150 |
Achterderailleur | Shimano Ultegra Di2 R8150, 12 versnellingen |
Cassette | Shimano Ultegra R8100, 11-30T, 12 versnellingen |
Ketting | Shimano Ultegra |
Crankstel | Shimano Ultegra R8200, 52-36T |
Trapas | Shimano BB-RS500, BSA |
Remmen | Shimano Ultegra R8170 hydraulische schijf, 160/140 mm MT800 centerlock rotors |
Wielen | HollowGram 45 R, Carbon, 20h avant, 24h arrière, 50 mm diep, 21 mm binnenbreedte, tubeless voorbereid, spaken Formula Grand Forza, Double Butted, straight-pull |
Naven | Voor: HollowGram, afgedicht lager 12x100 mm centraalslot / Achter: HollowGram 3-pawl, afgedicht lager, 12x142 mm centraalslot |
Banden | Vittoria Rubino Pro Bright Black, 700x25c, reflecterende strip |
Stuur | Vision Trimax Koolstof Aero |
Stuurlint | Cannondale Stuurlint, 3,5mm |
Stuurpen | Cannondale C1 Verborgen, Lichtmetaal, 31.8, -6 |
Balhoofd | Geïntegreerd, 1-1/8" - 1-1/4" |
Zadel | Prologo Dimension STN NDR, Roestvrijstalen Rails |
Zadelpen | Cannondale C1 Aero 40 Carbon, 0 mm offset (44-48 cm), 20 mm offset (51-61 cm) |
Wielsensor | Cannondale wielsensor |
Kleuren | Diep groenblauw |
Framemaat (cm) | 48 | 51 | 54 | 56 | 58 | 61 |
Zitbuis (mm) | 438 | 477 | 515 | 534 | 567 | 600 |
Bovenbuis (mm) | 520 | 528 | 546 | 562 | 578 | 603 |
Basislengte (mm) | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 |
Stuurbus (mm) | 114 | 130 | 154 | 165 | 188 | 220 |
Stuurhoek (°) | 71.2 | 71.2 | 71.2 | 73 | 73 | 73 |
Hoek zitbuis (°) | 74.3 | 74.3 | 73.7 | 73.3 | 72.9 | 72.3 |
Wielbasis (mm) | 987 | 996 | 1010 | 994 | 1007 | 1024 |
Stapel (mm) | 520 | 535 | 555 | 575 | 595 | 625 |
Bereik (mm) | 374 | 378 | 384 | 389 | 395 | 403 |
Vork offset (mm) | 55 | 55 | 55 | 55 | 45 | 45 |
Zadelpen offset (mm) | 0 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
Gewicht (gr.) | 7700 |
Geslacht |
Mannen Vrouwen |
Wheel Size | 700mm |
Groepsets | Shimano Ultegra Di2 12S |
collection | 2024 |
Équipement |
Remschijven Carbon Vork Interne leidingen Carbon frame |
Klanten Reviews
Vraag & Antwoord